בחזרה לתמיכה הגדלת הקהל שלך הגדלה של מספר הצפיות ונפח התעבורה

הגדלה של מספר הצפיות ונפח התעבורה

אחת השאלות הנפוצות ביותר שחברי הקהילה שלנו שואלים אותנו – ואת עצמם – היא כיצד ניתן להביא עוד מבקרים לאתר. אין שום נוסחת קסם, אבל יש כמה דרכים טובות להגדלת התעבורה באתר שלך באמצעות מספר כלים של WordPress.com ושיטות מומלצות.

לקדם את התוכן שלך עם Blaze

אפשר להשתמש בכלי המובנה של Blaze לפרסום ב-WordPress.com וב-Tumblr במספר לחיצות בלבד. באמצעות Blaze, אנחנו מציגים פרסומות באתרים אחרים כדי להפנות תעבורה לאתר שלך.

אפשר לעיין במדריך התמיכה של Blaze כדי ללמוד איך להפוך את תוכן האתר שלך לפרסומות נקיות ומסקרנות שיפורסמו בין מיליוני הבלוגים ברשת שלנו!

לעזור למנועי חיפוש למצוא את האתר שלך

אם ברצונך להוסיף את התוכן שלך לאינדקס של מנועי חיפוש כגון Google או Bing, כדאי לציין בהגדרות הפרטיות שהאתר יופיע בכל מנועי החיפוש.

אף על פי שאנחנו מטפלים ברוב תהליך מיטוב מנועי החיפוש (SEO) בשבילך, באפשרותך גם לאמת את האתר שלך אצל מספר מנועים ופלטפורמות של חיפוש, כולל Google, ‏Bing ופייסבוק. למידע נוסף, אפשר לעיין במקטע שירותי אימות אתרים.

לפרסם בקביעות בבלוג

אפשר למצוא באינטרנט המון תיאוריות לגבי שיפור הנראות של פוסטים בדירוג של תוצאות החיפוש. כולם יודעים שהדרך הטובה ביותר להתחיל בבניית אתר היא תוכן מקורי ואיכותי עם תגיות שנבחרו בקפידה.

בלוגים שמפרסמים תוכן בקביעות ולעיתים תכופות בדרך כלל יוצרים קהל עוקבים מהר יותר.

כתיבת בלוג היא לא רק תחביב. עסקים, ארגונים ואנשי מקצוע יכולים לכתוב בלוג כדי לשפר את התעבורה לאתר שלהם ולקבל תשומת לב. למעשה, הפרסום הקבוע בבלוג הוא אחד המנהגים החשובים ביותר שמומלץ לאמץ כדי לשפר את ה-SEO (מיטוב למנועי חיפוש) של האתר.

אנשים עם אתר שמאפשר הפעלה של תוספים יכולים גם להשתמש בכלי SEO מתקדמים כדי להתאים אישית את המטא-נתונים באמצעות סיכום שמושך יותר קוראים ויש לו פוטנציאל טוב יותר לשפר את הדירוג של העמוד בתוצאות החיפוש.

גם אם רוב התוכן באתר שלך קבוע, אפשר להוסיף מקטעי 'בלוג' או 'חדשות' שיעודכנו בקביעות כדי שמנועי החיפוש יבינו שהאתר שלך פעיל. אך שום אסטרטגיה של SEO לא תעזור אם לא מוסיפים תוכן ולכן אנחנו ממליצים לגשת למלאכת הכתיבה מיד!

להשתמש במילות מפתח באתר שלך

אפשר לוודא שמנועי החיפוש יוסיפו את האתר שלך לאינדקס בצורה יעילה על ידי שימוש במילות מפתח בתיאור האתר, בתוכן שלו ובתגיות. מילות מפתח הן מונחים שבהם קהל היעד צפוי להשתמש כאשר מחפשים את האתר שלך. כדי להבין אילו מילות מפתח כדאי לכלול באתר, כדאי לחשוב על מילות החיפוש הנפוצות לחיפוש המידע שכתבת. לדוגמה, אם האתר מוכר צעצועים ומשחקים לתינוקות, מומלץ להשתמש במילים 'משחקים לתינוקות' בעמודים ובפוסטים באתר שלך.

חשוב להימנע משימוש במילות מפתח רבות מדי! כשחוזרים על מילת מפתח פעמים רבות, התוכן נראה לא מקצועי. גרוע מכן, מנועי חיפוש כמו Google יחשיבו זאת בתור 'העמסה של מילות מפתח' וכך הדירוג בתוצאות החיפוש עלול להיפגע.

להשתמש בתגיות מתאימות

כדאי לצרף קטגוריות ותגיות מתאימות לפוסטים כדי שלגולשים תהיה אפשרות למצוא אותן ב-WordPress.com Reader. חשוב להימנע מהוספה של תגיות רבות מדי – כדאי להוסיף עד 15 תגיות (או קטגוריות, או שילוב של השתיים). לפוסטים עם מספר תגיות גדול מדי יש סיכוי נמוך יותר להופיע ב-Reader. למידע נוסף על הוספת תגיות.

להצטרף לקהילה ולפרסם את האתר

לבנות את התעבורה שלך בחוכמה. SEO ותעבורה תלויים זה בזו: ככל שכמות האנשים שמבקרים באתר גדלה, כך משתפר הדירוג של האתר בתוצאות החיפוש. ב-WordPress.com אנחנו לא רק מספקים פלטפורמה לבניית אתרים אלא גם בונים קהילה שלמה והודות לכך, יש לנו המון דרכים לשפר את הדירוג שלך.

לקרוא בלוגים אחרים ולהגיב עליהם

מומלץ לבדוק את אזור ההיכרות כדי למצוא עוד בלוגים ואתרים בתחומי העניין שלך. לאחר מכן, אפשר להירשם לעדכונים באתרים האלו ולהכיר אותם קצת. אם קראת פוסט שריגש אותך באופן כלשהו, כדאי להגיב.

אחת המטרות המרכזיות של כתיבת בלוג היא לשתף פעולה עם גולשים וליצור שיחות ברשת. כאשר מוסיפים קישור לפוסט, הבלוגר יראה את הבלוג שלך בנתונים הסטטיסטיים שלו או דרך פינגבק ויעבור לאתר שלך כדי לראות מה כתבת. אולי הבלוגר גם יירשם לעדכונים באתר שלך ויגיב, כמו שהמלצנו קודם!

לשתף ברשתות החברתיות

כדאי להשתמש בשיתוף אוטומטי כדי לשלוח התראות ברשתות החברתיות השונות על תוכן חדש שפרסמת. יש להגדיר את התכונה לשיתוף אוטומטי של הפוסטים בטוויטר, בפייסבוק או ב-LinkedIn כדי שהלקוחות והמעריצים שלך לא יפספסו אף עדכון.

לנדנד לחברים שלך

כדאי לעודד חברים ומשפחה לקרוא את הבלוג שלך: אפשר לשלוח להם תזכורות באימייל לגבי העדכון ולדבר איתם על התוכן כאשר פוגשים אותם. זאת ועוד, אפשר לעודד אותם להירשם לעדכונים באמצעות הבלוק 'להירשם לעדכונים'. טוב יותר לבנות קהל קטן של אנשים שאוהבים מאשר לקבל מיליוני מבקרים שלא מכירים.

ליידע אנשים שפרסמת פוסטים

אם כתבת פוסט על מישהו מיוחד, כדאי לשלוח לו אימייל עם קישור לפוסט. השיטה הזאת מומלצת אם משתמשים בה בחוכמה, אולי פעם בחודש לכל בלוגר. לא צריך להטריד אנשים או להתנהג כמו מפיצים סדרתיים מעיקים.

לנשום לרווחה… התהליך לוקח זמן

גם אם פועלים לפי כל השיטות שציינו לעיל, כנראה שהאתר לא יקבל קהל עוקבים ענקי תוך יום. בנייה של קהל עוקבים משמעותי בגודלו עם קוראים נאמנים שמשתפים פעולה עשויה לדרוש זמן רב. חלק גדול מהבלוגרים שנותנים לך השראה כותב כבר שנים רבות. כדאי להתמיד בפרסום ולא להתייאש אם ההתחלה נראית איטית.

משאבים נוספים

שאלות נפוצות

האם עליי לשלם כדי להגדיל את התעבורה?

לשלם למישהו כדי שיגדיל את התעבורה באתר או בבלוג שלך מלווה בסיכון. אלא אם כן משלמים על שטח למודעות (כמו Blaze של WordPress.com או האפשרויות הממומנות שאפשר לראות באתרים או במנועי חיפוש פופולריים), התשלום עלול להגיע למישהו שמשתמש בבוטים כדי להגדיל את התעבורה באתר. בוטים הם תוכניות שמיועדות לחקות התנהגות של בני אדם, והם מגדילים בצורה מלאכותית את התעבורה באתר. תעבורה מוגדלת בעזרת בוטים יכולה להוביל לעונשים במנועי חיפוש ובתוכניות פרסום.

איזו תוכנית נדרשת כדי להגדיל את התעבורה באתר שלי?

תוכניות שונות יספקו לך גישה לכלים נוספים שבהם אפשר להשתמש כדי למטב את האתר שלך ולהגדיל את התעבורה אליו.

לדוגמה, תוכנית הפרימיום, התוכנית לעסקים והתוכנית למסחר אלקטרוני, או התוכנית Pro (מדור קודם), מאפשרות לשתף מחדש תוכן שפורסם בעבר. עם תוכניות בתשלום, אפשר להירשם לתוכניות הפרסום שלנו כמו WordAds או Blaze. תוכניות שמאפשרות הפעלת תוספים יאפשרו לך גם להשתמש בתוספים למיטוב מנועי חיפוש (SEO) כדי למטב את העמודים והפוסטים שלך.

עם זאת, רכישת תוכנית לא תבטיח תעבורה מוגדלת באתר שלך.

Copied to clipboard!