Jetpack Stats כולל נתונים, גרפים וטבלאות המראים כמה ביקורים היו באתר שלך, אילו פוסטים ועמודים הם הפופולריים ביותר, ועוד דברים רבים. במדריך הזה נסביר איך לקרוא ולהבין נתונים סטטיסטיים ותובנות מהאתר שלך.
במדריך הזה
תמליל הסרטון
שלום לכולם, כאן מייק באל מ-WordPress.com. היום נתעמק בנתונים סטטיסטיים של אתרים. זה נושא שאני מאוד מתלהב ממנו. אני מרקע של שיווק/מיטוב אתרים, כך שזה משהו שאני עוסק בו הרבה – לעזור לאנשים שאני עובד עמם לממש יעדים, כל אחד את יעדיו שלו. לכן אני כל כך מתלהב כשמתאפשר לי לראות כמה אנשים מבקרים באתר מסוים ומה הם עושים בו.
ואפשר גם להפיק מזה תובנות, כמו למשל – האם האסטרטגיות שלכם עובדות? האם אנשים נהנים מהתוכן שאתם מפרסמים? הביצועים של איזה תוכן הם הטובים ביותר? האם אפשר ליצור עוד פריטי תוכן כאלה?
אז לשם ההדגמה עברתי ל-WordPress.com ובחרתי את האתר של פרויקט 'האן סולו'. בחרתי באתר פעיל של הלהקה שלי, שהיא לא הכי פופולרית בעולם. כך שהנתונים הסטטיסטיים יהיו קצת מביכים, אבל לפחות זה אתר פעיל, שקיים שם 'בטבע' ואפשר למצוא כמה נתונים שמתייחסים אליו.
אז, בסרגל הצדי השמאלי, אם עובר מטה, אפשר לראות מקטע ייעודי לנתונים סטטיסטיים. הנתונים הסטטיסטיים האלה מובנים בשירות Jetpack, שהוא כלי או פלטפורמה שבבעלותנו, ואשר שולב במוצר שלנו. בהחלט יכול להיות שתשתמשו גם בכלי אנליטיקה נוספים, אבל אלה שאני מדבר עליהם מובנים במוצר מההתחלה. לכן כאשר משיקים אתר, הם כבר מוכנים לפעולה ותמיד אפשר לחזור אליהם ולעשות השוואות. כל כלי אנליטיקה מבצע את המעקב באופן שונה. לפעמים יתברר שהנתונים שלכם לא בדיוק 'מסתדרים', ויש שפע של מאמרים שמסבירים מדוע זה קורה, אבל בכל זאת זה מקור השוואה טוב, והוא מובנה.
אז אם ממשיכים לכאן, אפשר לראות שההגדרה היא 'תעבורה'. יש עוד אפשרות – 'תובנות'. וכאן תצוין מסגרת הזמן שהנתונים מתייחסים אליה. כרגע ההגדרה היא לפי כל יום בנפרד. אולי ארצה לעיין בנתונים שבועיים או חודשיים, אז בואו נבדוק איזה מידע יש לנו כאן.
אפשר לראות שחודש יוני הוא המועד שבו העברתי את האתר ל-WordPress.com, לכן משם מתחילים הנתונים הסטטיסטיים שלי. אם אני חוזר למבט שבועי, אני יכול לקבל תצוגה מלאה.
בואו נבדוק את זה. כרגע, השבוע שנבחר הוא זה של ה-25 באפריל, ולפי הנתונים הייתה צפייה אחת, של מבקר אחד; וזה קצת מביך, אבל לא הוצאנו שום קטע מוזיקלי חדש כבר די הרבה זמן, כך שזו אשמתנו. עכשיו, אם יורדים קצת למטה, אפשר לראות את הפירוט.
עכשיו יש ב-WordPress.com גם לייקים ותגובות שמובנים בשירות וגם עליהם יהיה מעקב.
לכן תקבלו יותר תובנות ביחס לתוכן שיש לכם באתר. אוקיי, כאן האפשרויות הן 'פוסטים' ו'עמודים'. כאן תוכלו לדעת באילו דפים יש פעילות מכל סוג-שהוא. זה נתון שמציין אם אנשים הגיעו דרך חיפוש ומה הדבר שחיפשו, ושהוביל אותם לדף מסוים. זה נתון שלפיו תוכלו לדעת אם יש אתרים שמפנים אליכם תעבורה. והוא גם יציין מהיכן בעולם מגיעים אנשים לאתר.
עכשיו נעבור לפריט 'תובנות', וכאן אפשר לקבל מידע מסוג אחר, שגם הוא יכול לשמש אותנו לעיצוב אסטרטגיות או סוגי תוכן. כך שזו מעין מפת חום, שמראה היקף צפיות לפי חודשים. אפשר לחשב ממוצע ליום. ואז אפשר לראות את הפירוט לאורך זמן. לא פרסמתי תוכן חדש. לא הוצאנו שום קטע מוזיקלי כבר די הרבה זמן. אז אלה התובנות שאני מפיק מזה. כנראה שזה מה שהייתי צריך לעשות.
ובנוסף, מקבלים פירוט נאה של כל התוכן באתר שלך וגם נתונים היסטוריים על צפיות ומבקרים. אני מזכיר: צפייה נרשמת כאשר מישהו נכנס לאתר שלך וצופה בעמוד. מספר המבקרים הוא, ככל שאנחנו יודעים להבחין, מספר האנשים השונים שנכנסים לאתר. אדם מסוים עשוי לחזור לאתר שלך 100 פעמים, וכך יירשמו באתר 100 צפיות אבל רק מבקר אחד. אבל בנתונים האלה רואים פיזור די שווה, כך שאני יודע שיש כמות נאה של אנשים שנכנסים, ואמנם לא תמיד הם חוזרים, אך יש כמה שנכנסו יותר מפעם אחת.
אין לי המוני עוקבים ב-WordPress.com, אבל עוקבים מרשתות חברתיות משולבים, וזה מדליק.
וכאן למטה אפשר לראות, שיש לי שירות 'שיתוף אוטומטי', שבעיקרון הוא כלי שיווק שהגדרנו בפלטפורמה; הוגדר לו חשבון פייסבוק והעמוד עבור הפרויקט הזה, או משהו.
אז כפי שכבר אמרתי, כאן אפשר לקבל רעיונות כלליים לגבי התעבורה לאתר, מהיכן היא מגיעה, איזה תוכן הוא הפופולרי ביותר, ואפילו מיהם המחברים המובילים אם יש באתר מספר מחברים. אם מעלים סרטוני וידאו ודברים דומים, אפשר לקבל נתונים סטטיסטיים בסיסיים גם לגביהם.
אז אלה דברים ממש מגניבים שאפשר להתרגל לבדוק מדי פעם ואז ולחזור הנה כדי לראות אם יש משהו שבולט, כן? לדוגמה, אם אני חוזר ל-31 במרץ, אפשר להבין מדוע קיבלתי יותר צפיות או ביקורים באותו יום. נדמה לי שזה היום שבו השקנו את האתר לאחר עריכה מלאה, ואולי שמתי בו חלק מהתוכן לדוגמה. לכן נראה שרוב המבקרים הם מי שהיו במצב 'אוטומטי', אבל אנחנו מקווים שבקרוב יהיו לנו קטעי מוזיקה חדשים והנתונים ישתפרו.
אם יש לכם שאלות לגבי נתונים סטטיסטיים נוספים או מדדים מעניינים שכדאי לבדוק, אפשר לרשום אותן בתגובות. אנו נחזור אליכם. כמו שכבר אמרתי, אני מבין בדברים האלה, וכבר ביצעתי כמה הטמעות מורכבות של כלים למעקב אנליטי, המאפשרים להפיק תובנות על מה שקורה באתרים. אשמח להסביר.
כדי לגשת לעמוד הנתונים הסטטיסטיים של האתר או הבלוג שלך, יש לבצע את הפעולות הבאות:
- יש לעבור אל לוח הבקרה.
- בסרגל הצדי השמאלי יש ללחוץ על נתונים סטטיסטיים.
- בחלק העליון אפשר לעיין במספר לשוניות:
- תעבורה – מידע נוסף על תעבורה באתר
- תובנות – תובנות ביחס לאתר האינטרנט
- מנויים – נתונים סטטיסטיים על מנויים
- פרסומות – נתונים סטטיסטיים על פרסומות
הלשונית תעבורה מכילה נתונים על פעילות והתנהגות המבקרים באתר. בהמשך נציג הסבר על כל מקטע בעמוד תעבורה.
המעקב אחר הנתונים הסטטיסטיים מתבצע באמצעות פיקסל שנטען בדפדפן של המבקר ורושם את התעבורה באתר. הנתונים הסטטיסטיים מראים מגמות כלליות בתעבורת המשתמשים, ולא מניין מדויק של משתמשים. נתוני התעבורה הבאים לא יבואו לידי ביטוי בנתונים הסטטיסטיים שלך:
- כניסות מדפדפנים שלא מבצעים פקודות JavaScript או טוענים תמונות, או כאלה שחוסמים את פיקסל המעקב בדרך כלשהי.
- כניסות של GoogleBot ושל זחלני רשת של מנועי חיפוש אחרים.
- כניסות שלך ושל חברי צוות אחרים לאתר הציבורי שלך מתוך חשבונותיכם ב-WordPress.com.
- אם האתר שלך מוגדר כפרטי, הצפיות שלך ושל חברים אחרים שמחוברים לאתר ייספרו.
- אתרים התומכים בהפעלת תוספים יכולים לשלוט בסוג צפיות המשתמשים שייכללו בנתונים הסטטיסטיים של אתרים פרטיים, דרך Jetpack ← לוח הבקרה ← הגדרות ← תעבורה ← נתונים סטטיסטיים של האתר.
לרכוש את ההרחבה 'נתונים סטטיסטיים'
הגישה החינמית ל-Jetpack Stats היא רק לאתרים אישיים, שאינם מסחריים.
אתרים אישיים
באתרים אישיים יש אפשרות לשדרג למינוי בתשלום. אם שירות Jetpack Stats שימושי עבורך, באפשרותך לשלם כדי להתחיל להשתמש באפשרויות מתקדמות וליהנות מעדיפות בתמיכה, אם רלוונטי.
פרסומת
לאתרים מסחריים נדרש מינוי בתשלום. אתר מסחרי הוא אתר שבכוונתך להפיק ממנו הכנסה. ההכנסה יכולה לנבוע מפרסום או מקישורים ממומנים, ממכירה של מוצרים או שירותים, מבקשת תרומות או חסויות, או מכל אמצעי אחר הקשור ישירות לעסק או לארגון חינוכי הפועל למען רווח.
מינוי בתשלום מקנה גישה מועדפת לתמיכה ולאפשרויות מתקדמות שיושקו בקרוב. עד סוף 2023, אתרים מסחריים יחויבו בסכום הנמוך ביותר, כלומר $10 לחודש. מ-2024 נעבור לחיוב לפי שימוש, בהתאם לתעבורה באתר.
לתשומת ליבך, אי עמידה בתנאים אלו עלולה לגרום להשעיה מידית של השירותים, ללא הודעה מוקדמת. חיוני להגדיר במדויק את האתר שלך כפרטי או מסחרי ולבחור בתוכנית המתאימה.
תעבורה
פרטים חשובים משבעת הימים האחרונים
פרטים חשובים משבעת הימים האחרונים הם סקירה מהירה של התעבורה באתר שלך לאחרונה. הסקירה כוללת מבקרים, צפיות, לייקים ותגובות, בהשוואה לשבעת הימים הקודמים. אפשר לעבור לתמונת מצב של 30 יום בלחיצה על תפריט שלוש הנקודות בפינה הימנית העליונה של חלונית זו.
צפיות ומבקרים
במדידת תעבורה, שתי היחידות העיקריות הן צפיות ומבקרים:
- מבקר הוא אדם שנכנס לאתר שלך. מבקר נספר כאשר אנו מזהים כניסה ראשונה של הדפדפן שלו, במסגרת זמנים שהוגדרה.
- צפייה נספרת כאשר המבקר טוען או טוען מחדש עמוד באתר שלך.
מבקר יכול לצפות בעמודים מרובים באתר שלך, או פעמים רבות באותו עמוד. משום כך, לרוב מספר הצפיות יהיה גבוה ממספר המבקרים. גם אצלך ייתכן שמניין המבקרים יהיה נמוך ממניין הצפיות. דבר זה נובע מהדרך שבה אנחנו מעבדים את הנתונים. לרוב, צפייה מדווחת תוך חמש דקות. עם זאת, הופעת הרישום של מבקרים חדשים בנתונים הסטטיסטיים שלך יכולה לארוך עד שעתיים.
בגרף אפשר להציג מידע לפי יום, שבוע, חודש או שנה. לחיצה על אחת מעמודות הגרף תציג את הנתונים הסטטיסטיים לאותו פרק זמן. אפשר לרחף עם סמן העכבר מעל עמודה בגרף כדי לראות את מספר הצפיות לכל מבקר, נתון שמציג את המספר הצפיות הממוצע של כל מבקר.
לעתים, הנתון השבועי של מבקרים נפרדים עשוי להיות נמוך מסך המבקרים היומיים לאותו השבוע. כך גם מצב שבו מספר המבקרים הנפרדים השבועי נמוך מסך כל המבקרים לחודש, וכיו"ב. דבר זה קורה אם מבקר מסוים נמנה מספר פעמים במהלך של שבוע או חודש.
לייקים ותגובות
הטבלה תעבורה כוללת גם לשוניות לצפייה בנתונים סטטיסטיים לגבי מספר הלייקים והתגובות באתר. כדי להציג גרף עמודות עם הנתונים הסטטיסטיים יש ללחוץ על התיבה לייקים או על 'תגובות'.
ייתכן מצב שבו מספר הלייקים גדול ממספר הצפיות, אם קוראים סימנו לייק לפוסט בלי לבקר באתר. לדוגמה, אם הלייק צוין מה-Reader או מהודעת האימייל.
פוסטים ועמודים
המקטע הזה ב-Stats מציג את הפוסטים ואת העמודים שקיבלו את מספר הצפיות הרב ביותר בתקופה שהגדרת בחלקו העליון של העמוד.
צפייה בפוסט או בעמוד נספרת כאשר נרשם ביקור בקישור הישיר של עמוד/פוסט או כאשר הפוסט הוצג במלואו ב-Reader.
הפריט עמוד הבית / ארכיונים כולל צפיות ב:
- עמוד הבית של האתר.
- ארכיונים הכוללים עמודי קטגוריה, תגית, מחבר ותאריך (פוסטים לפי חודש ושנה).
- עמוד הפוסטים, אם יש עמוד כזה באתר שלך.
- עמוד החנות שלך באמצעות WooCommerce .
חלק מפריסות הבלוג מציגות את הטקסט המלא של הפוסט בעמוד הבית. אם מבקר קורא את הפוסט ישירות בעמוד הבית של האתר, הצפייה תירשם עבור עמוד הבית ולא עבור הפוסט עצמו.
מקורות הפניה
המקטע 'מקורות הפניה' כולל בלוגים, אתרים ומנועי חיפוש אחרים שמקשרים לאתר שלך.
צפייה מקושרת למקור הפניה אם המבקר מגיע לעמוד באתר שלך אחרי שלחץ על קישור באתר של מקור ההפניה.
אם מופיע חץ קטן ליד מקור ההפניה, אפשר ללחוץ עליו כדי לראות פרטים ספציפיים יותר. לדוגמה, הרחבה של האפשרות 'מנועי חיפוש' תציג פרטים לגבי מקורות הפניה ממנוע חיפוש ספציפי (Google, Bing וכו').
לעתים, מספר מקורות ההפניה לא יתאים למספר הכולל של הצפיות. לא כל המבקרים ייכנסו לאתר שלך בלחיצה על קישור במקום אחר. מבקרים יכולים להקליד את כתובת ה-URL ישירות בדפדפן האינטרנט, ללחוץ על קישור באימייל או ללחוץ על קישור באפליקציה אחרת – כולן פעולות שיגרמו לטעינת האתר.
לסמן מקור הפניה כ'תגובת זבל'
אפשר לסמן מקורות הפניה כתגובת זבל כדי למנוע את הכללתם בנתונים הסטטיסטיים שלך. הקישור של מקור ההפניה יתווסף לרשימת החסומים האישית שלך, שכוללת את מקורות ההפניה שסומנו כ'תגובת זבל' והוא לא יוצג שוב בעתיד. דבר זה לא ימנע מתעבורה להגיע לאתר שלך ממקורות אלה, אבל ייתכן שלא יתאים לך לכלול אותם בנתונים הסטטיסטיים שלך.
כדי לסמן מקור הפניה כ'תגובת זבל':
- יש לעבור אל העמוד נתונים סטטיסטיים.
- יש לרחף מעל מקור ההפניה וללחוץ על סמל האזהרה שלידו.
- יש ללחוץ על לסמן כ'תגובת זבל'.
יש מקורות מהימנים מסוימים שלא ניתן לסמן כתגובת זבל.
אם שינית את דעתך באופן מידי, אפשר ללחוץ על סמל האזהרה שוב כדי לבטל באופן מידי את סימון כ'תגובת זבל'. ואולם לאחר יציאה מדף הנתונים הסטטיסטיים, אין עוד אפשרות לבטל את הפעולה. אם סימנת בטעות מקור הפניה כ'תגובת זבל' ולא הצלחת לבטל את השינוי, יש לפנות אלינו. נוכל לעזור בעניין.
מדינות
באפשרותך לראות כמה צפיות קיבלת מכל מדינה, לפי יום, שבוע, חודש ושנה. כדי לראות את הצפיות לפי מדינה במפה מוגדלת יש ללחוץ על הקישור 'להציג הכול' שבתחתית המקטע 'מדינות'.
מבקר שאין אפשרות לקבוע את מיקומו לא ייכלל במניין הצפיות. פונקציית המיקום לא בהכרח תהיה פעילה בדפדפן של כל מבקר. ייתכן שחלק מהמבקרים יגיעו לאתר שלך דרך דפדפן 'גלישה בסתר' (incognito) או דרך רשת וירטואלית פרטית (VPN).
מחברים
נתון זה מציג את היקף התעבורה שכל מחבר יצר, מידע שיכול להועיל אם באתר שלך יש מספר משתמשים. לחיצה על שם תציג את הפוסטים והעמודים הפופולריים ביותר שאותו מחבר פרסם ואת מספר הצפיות שכל אחד מהם קיבל.
כל המשתמשים באתר יכולים לראות את הנתונים הסטטיסטיים: מנהלי מערכת, עורכים, מחברים ומשתפים. אם האתר תומך בהפעלת תוספים, אפשר לעבור אל כלים ← שיווק ← תעבורה ← נתונים סטטיסטיים של האתר ולקבוע אילו תפקידי משתמשים יוכלו לראות נתונים סטטיסטיים.
מונחי חיפוש
אלה הם מונחים, מילים או משפטים המשמשים במנועי חיפוש (כגון Google, Yahoo או Bing) לאיתור פוסטים ועמודים באתר שלך.
כדי לקבל תובנות נוספות על תעבורת החיפוש באתר שלך, מומלץ להתחבר אל Google Search Console.
קליקים
הנתון הסטטיסטי הזה משקף את מספר הפעמים שהקוראים שלך לחצו על קישורים חיצוניים שמופיעים באתר שלך. אלה יכולים להיות (בין השאר):
- קישורים שהוספת לתוכן בפוסט או בעמוד שלך.
- קישורים שקוראים שלך הוסיפו לתגובות.
- קישורים שמצורפים לשמות לשל משתמשים שהגיבו באתר שלך.
- קישורים לקובצי מדיה.
- קישורים לתמונות בגלריה.
סרטוני וידאו
המקטע סרטוני וידאו עוקב אחר צפיות בסרטונים שהועלו לאתר שלך. אפשר ללחוץ על הכותרת של סרטון כדי להציג תרשים המשקף את הפעילות היומית של אותו הסרטון ואת רשימת המקומות באתר שהסרטון מוטמע בהם.
כדי להציג את הפרטים הבאים של כל סרטון יש ללחוץ על להציג פרטים:
- חשיפות: מספר הפעמים שבהן הסרטון נטען בעמוד.
- שעות צפייה: המספר הכולל של שעות הצפייה באותו הסרטון על ידי כל הצופים.
- צפיות: אלו נספרות כאשר מבקר לוחץ על כפתור הניגון בנגן הווידאו.
הודעות אימייל
מקטע זה מציג מידע על הודעות אימייל שנשלחות למנויים על פוסטים שפרסמת בבלוג. הפרטים כוללים את מספר האימיילים שנפתחו וכמה קוראים לחצו על הקישור באימייל כדי לבקר באתר שלך.
לחיצה על הנושא/כותרת של ההודעה הרצויה תעביר אותך לעמוד הנתונים הסטטיסטיים על פתיחות של האימייל, המציג מספר נמענים, מספר ההודעות שנפתחו וחישוב שיעור הפתיחות. לגישה לפרטים על מיקום, מכשירים ולקוחות אימייל עבור הודעה ספציפית יש לגלול מטה.
במקטע פתיחות של האימייל אפשר ללחוץ על הלשונית נתונים נבחריםכדי לקבל מידע כללי על הפוסט; הלשונית קליקים באימייל תציג נתונים על הקלקות בתוכן האימייל שלך.
הורדות קבצים
מקטע זה מכיל את רשימת הקבצים שמבקרים באתר שלך הורידו וכמה פעמים בוצעו הורדות כאלה. הורדות מחושבות לפי קובצי וידאו, קטעי אודיו ומסמכים שהועלו.
יש לזכור, שכל בקשת קובץ נרשמת בנתונים הסטטיסטיים שלך. מניין ההורדות גדל גם כאשר מבקר פותח את הקובץ ישירות בדפדפן ואפילו כאשר פעולת הורדה לא הסתיימה. גם הבקשות שלך נרשמות.
חשוב לזכור שאפליקציות פודקאסטים רבות מורידות קובצי אודיו של פודקאסטים באופן אוטומטי. לכן הורדה לא בהכרח משקפת האזנה לפודקאסט.
המקטע נתונים סטטיסטיים על הורדת קבצים אינו זמין כרגע באתרים המשתמשים בתוספים או בערכות עיצוב של צד שלישי.
תובנות
הלשונית השנייה, אחרי 'תעבורה', היא תובנות. בעמוד התובנות אפשר לראות סקירה כללית של נתונים סטטיסטיים מהאתר כדי לעקוב אחר מגמות לאורך זמן וללמוד מהן.
מסך 'תובנות' ובו מוצגים הפרטים הבאים:
- שנה במבט לאחור: מספר הפוסטים, המילים, הלייקים, התגובות והמינויים באתר שלך עד כה בשנה השוטפת.
- שיאי כל הזמנים: נתוני שיא כל הזמנים, התקופה הפופולרית ביותר, והיום שבו האתר שלך קיבל הכי הרבה צפיות אי-פעם.
- פוסט אחרון: כמה צפיות, לייקים ותגובות התקבלו לגבי הפוסט האחרון שלך.
- הפוסט הפופולרי ביותר בשנה החולפת: הפוסט שהיה הפופולרי ביותר ב-365 הימים האחרונים עם ספירת הצפיות, הלייקים והתגובות.
- פעילות פרסום: תצוגה חזותית של מגמות הפרסום שלך; מראה כמה פוסטים פרסמת ומתי.
- תובנות כוללות: טבלה בקידוד צבע המציגה את המספר הכולל של הצפיות בחודש ואת המספר הממוצע של הצפיות לכל יום בחודש.
- תגיות וקטגוריות: מספר הצפיות בתגיות ובקטגוריות הפופולריות ביותר שלך בשבעת הימים האחרונים.
- תגובות: רשימת האנשים שפרסמו הכי הרבה התגובות ורשימה של הפוסטים והעמודים שקיבלו את כמות התגובות הרבה ביותר.
- שיתופים: סיכום של הרשתות החברתיות שהפוסטים שלך שותפו בהן.
נתונים סטטיסטיים על הורדות
אפשר להוריד דוחות של נתונים סטטיסטיים לך כקובץ CSV, בעזרת הפעולות הבאות:
- יש לעבור אל לוח הבקרה.
- בסרגל הצדי השמאלי יש ללחוץ על נתונים סטטיסטיים.
- יש ללחוץ על הקישור 'להציג פרטים' שבתחתית כל מודול בעמוד נתונים סטטיסטיים, כמו למשל 'פוסטים ועמודים', 'מקורות הפניה' או 'מדינות'.
- יש לגלול לתחתית המסך וללחוץ על הקישור 'להוריד נתונים כקובץ CSV'.
- במקטעים מסוימים, כמו הורדות סרטוני וידאו והורדות קבצים, הכפתור 'להוריד נתונים כקובץ CSV' נמצא בפינה הימנית העליונה.
- יש לשמור את הקובץ במחשב שלך.
הנתונים שנאספים
Jetpack Stats עוקב אחר מידע מהסוגים הבאים ביחס למבקרים באתר ואוסף פרטים כמו:
- צפיות בפוסטים ובעמודים
- צפיות בסרטונים
- קליקים על קישור יוצא
- הפניות של כתובות URL ומונחי מנוע חיפוש
- מדינה
במסגרת איסוף המידע האמור, Jetpack Stats רושם נתונים כמו כתובות IP, מזהים של משתמשי WordPress.com (כאשר המשתמש מחובר), שמות משתמשים ב-WordPress.com, סוכני משתמשים, כתובת URL מבקרות, כתובות URL מפנות, חותמות זמן של אירועים, שפות דפדפנים וקודי מדינות. ואולם שום חלק מהמידע הזה אינו זמין לבעלי אתרים. לדוגמה, בעלים של אתר יכולים לראות שלפוסט מסוים נרשמו 285 צפיות, אך אין להם אפשרות לראות אילו משתמשים/חשבונות צפו באותו פוסט. יתרה מזו, קובצי היומן של Jetpack Stats שבהם מאוחסן המידע הזה, נשמרים למשך 28 יום בלבד.
אתם חייבים להיות מחוברים על מנת לשלוח תגובה.